Build On Bravery waardeert het zeer als je je wil inzetten voor onze stichting.

Door het organiseren van een eigen actie, help je ons de benodigde hulpmiddelen te realiseren! Wellicht heb je zelf een actie in gedachten of kan je nog wat inspiratie gebruiken.

Ideeën voor een actie:

• Ben je jarig, vier je een jubileum of ga je trouwen? Je kunt ervoor kiezen om dan in plaats van cadeautjes een donatie voor Build On Bravery te vragen.
  • Organiseer een benefietavond, bijvoorbeeld een musical, dansvoorstelling of een modeshow en verkoop toegangskaartjes.
  • Organiseer een diner. Vraag in plaats van een bloemetje of een fles wijn een donatie voor Build On Bravery.
  • Start een marathon (spinnen, zumba, etc.) en probeer hiermee een record te vestigen. Vraag deelnemers zich te laten sponsoren.
  • Doe mee aan een sportevenement/wedstrijd (wandelen, fietsen, schaatsen, zwemmen, hardlopen) en laat je sponsoren per minuut, per afgelegde kilometer of per dag.
  • Bakken of knutselen met kinderen voor Build On Bravery. Bak bijvoorbeeld cupcakes en verkoop deze voor Build On Bravery. Leuk voor op een rommelmarkt of op Koningsdag!
Betrek anderen bij je actie! Misschien wil jouw werkgever je wel sponsoren.

Meld je actie aan

Build On Bravery wil graag weten welke actie je hebt geïnitieerd. Meld je actie officieel aan bij ons via het contact formulier.

Build On Bravery stuurt je binnen 5 werkdagen een bevestiging per email met alle benodigde informatie.

Uiteraard helpen wij je graag om de actie vorm te geven. Hiervoor heeft Build On Bravery een team van vrijwilligers. Je ontvangt in de bevestigingsemail de contactgegevens van de vrijwilliger die jou kan helpen!

Opbrengsten van de actie

Build On Bravery kan, vertegenwoordigd door een vrijwilliger of medewerker, een symbolische cheque in ontvangst nemen na afloop van de actie. De daadwerkelijke opbrengst kan je overmaken op onze bankrekening onder vermelding van het actienummer, dat je toegewezen krijgt in de bevestigingsmail. Voor vragen kun je een mail sturen naar actie@stichting-bob.nl