Wij kijken graag met jullie mee hoe een samenwerking met Build On Bravery in te richten is.

Neem voor meer informatie over sponsoring van Build On Bravery contact met ons op. Dit kan per mail: info@stichting-bob.nl.

Hierbij enkele voorbeelden:

Samen met jullie werknemers:

• Viert je bedrijf of één van jullie medewerkers een jubileum? Dan kan je ervoor kiezen om in plaats van cadeaus een donatie te vragen.
  • Tijdens een internationaal sportevenement een pool opgezet met uw collega’s of een andere leuke weddenschap? Doneer de opbrengst aan stichting Build On Bravery.

Samen met jullie klanten:

• Sympathie opwekken bij consumenten? Dit kan door je bedrijfsnaam of -product te koppelen aan stichting Build on Bravery. Een win-win situatie waar beide partijen een goed gevoel aan over houden! Verhoog bijvoorbeeld de marge van een of meerdere van uw producten met een percentage, waardoor u een donatie kan maken zonder (extra) kosten te hoeven maken.
  • Plaats op uw toonbank een collecte bus neer. Makkelijk en sympathiek! Ook bieden wij kostenloos merchandise aan in een toonbank display.
  • Vaak opereren bedrijven in verbanden. Denk aan een winkeliersvereniging, een ondernemers organisatie of een lokaal belangen orgaan. Zet met deze relaties een regionale actie op waardoor de regio een extra stimulans krijgt. Denk aan een sponsorloop of een winkeliersmarkt.

Andere ideeën:

• Doe gezamelijk mee aan een sportevenement en laat je medewerkers zich sponsoren door vrienden, familie en collega's.